sâmbătă, 22 decembrie 2007

Notă "elodiană"

Aduc o completare umilă la "Cuvântarea credinciosului elodian"
Recunosc cu pocăinţă că până în noaptea asta nu am vizitat sit-ul menţionat în postul de mai sus. Azi am intrat cu o curiozitate vinovată şi......suprins (pe de o parte sălăşuia în mine un simţămâmt a prioric că asta mi se va revela) descopăr că "Enigma Elodiei" (mă văd nevoit să repet: Nu râdeţi!!!!!) este, de fapt, Secţiune a portalului protv.ro. Deci, finalmente, ştirile de la ora 5 şi-au găsit naşul.....Elodia bate ştirile la fel cum Viaţa bate filmul.....Sunt extrem de curios cu se mai afişează protviştii (mie îmi place să le spun "Violatorii sentimentali" sau "Vânătorii de rating prin apel la procedeul alegoric-uman numit moarte") după ce Elodia le-a răpit singurul aspect aducător de rating. Că dacă sanctificarea prin moarte mediatizată e atât de apăsătoare în acest caz, atunci de ce nu apar şi situri "Enigma femeii dintr-un sat din judeţul Vaslui, violată şi ucisă cu bestialitate de soţul său, aflat sub influenţa alcoolului" sau "Enigma fetiţei de 12 ani din localitatea Băicoi, răpită şi supusă la torturi inumane de un băiat de 17 ani"? Elodia să mă ierte!

Un comentariu:

Vulpilandia spunea...

"Vânătorii de rating prin apel la procedeul alegoric-uman numit moarte" :)))) Delicios de hilar