vineri, 28 decembrie 2007

A "tag-ui" sau a nu "tag-ui" (fără diacritice) - experiment internautic

Am verificat, din vinovată curiozitate, pe Sitemeter să văd ce căutări au dus la blogul meu. Şi două „search-uri” m-au suprins foarte plăcut: 1. „Eleva Raluca filmata sub fusta” şi 2. „Virgil Tudor Pitesti”. Aşadar Google-ul, cu ale sale key words (sau mai mişto: tag-uri), mi-a adus cititori (dacă au citit ceva, le mulţumesc) cu preocupări mai lumeşti. Sincer, nu o cunosc pe eleva Raluca şi nici pe Virgil Tudor din Piteşti. Dacă eleva Raluca a fost filmată sub fustă fără consimţământul ei o rog să îi ierte pe regizorii amatori, că deh...e anotimpul ăla al iertării, cum bine ne învaţă Şeful ăl mai mare al iernii (care iarnă de iarnă renaşte în România, din cenuşa-i stabilită în Canada): Ştefan Hruşcă (câţi vizitatori o să îmi atragă numele ăsta....poate îmi vin şi niscaiva contracte de publicitate). Iar Virgil Tudor din Piteşti îmi sună a cântăreţ de manele (tag) – iar dacă nu e îmi cer iertare de la distinsul domn din Piteşti.

Pentru viitoare search-uri, ce vor duce spre blogul acesta (care nu se ocupă şi nu se va ocupa cu eleve şi manelişti) am să introduc câteva cuvinte total întâmplătoare şi fără legătură: fetiţe perverse (tag) citindu-l pe Kant, silicoanele (tag) şi Heidegger, minora goală (tag) faţă în faţă cu Derrida, fetiţa violată (tag) din cauza lui Proust, românce goale (tag) ascultând Tom Waits, Adrian Copilul de Aur (tag) (oare şi Minune?) fanul lui Godard (nu mai ştiu nume de manelişti...mă rezum la cei care caută perversiuni - tag)....hai că mai dau unul să fiu sigur: Elena Udrea goală (tag) îşi scrie memoriile....

Vă urez lectură plăcută!:-)

2 comentarii:

Anonim spunea...

hahaha!! ce o sa ti mai creasca'rating ul' pe blog! excelent

Anonim spunea...

mai, si la mine o cauta pe eleva raluca, eu ma tot intreb unde s-o fi ascunzand, cu tot cu fusta si cu tot ce era sub fusta